20 Ağustos 2012 Pazartesi

Masumiyetin Simgesi ...

Herkezin içinde birazda olsa masumiyet vardır.
Nasıl her iyinin içinde bir kötülük,Her kötünün içinde bir iyilik varsa masumiyette öyledir.
Her ne kadar masumiyetimizi yitirsekte,hala içimizde o Masum çocuk var...
Küçükken polyanacılık oynarmışız şimdi anlıyorum...
Ne kadar masumduk...
Büyüdük dünya kirletti...
Küçükken kalbimiz tertemizdi bazen şeytanlıklar kötülükler düşünsende çocuksundur.
Bir şekere kanarsın ve tüm kötülükler gider...
Bembeyazdır kalbin hiç bir toz kir değmemiştir.
Değsede çabuk temizlenir.
Büyüdüğün zaman hiç bir temizlik malzemesi hiç bir şeker senin kalbinde yolunu kaybetmiş masumiyeti geri getirmez...
Nerdesin kaybettiğim masumiyet nerdesin çocukken tüm parama şekerler alırdım jelibonlar masumdum mutlu ederlerdi o küçücük şeyler beni...
Nerdesin masumiyet şimdi cebimdeki tüm paraya şekerler çikolatalar jelibonlar alsam gelirmisin.
Hem küçüklüğümdekinden çoook daha fazla param var..
Tek istediğim geri gelmen...
Sana şekerler çikolatalar alsam kandırabilirmiyim...
Çok içlendim sanırım bugün.Ayrı bir duygusalım sanki...
Dokunsalar ağlıcam...
Ağlamak yok deli kız o masumiyet içinde biliyorsun...
Her ne kadar hayatın pis tozlu topraklarından geçsende masumiyet çok yakınında..
Keşke eskisi kadar beyaz olsa kalbim...
Masumiyetin simgesi beyazzz..
Bugün beyazlara bürüneceğimmm.
Tekrar gel bekliyorum Seniiii...





Sadece giyinmekle kalmadım ojelerimde beyaz bugün...
Kendinize iyi bakın...
Masumiyetiniz hep sizinle olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder