18 Ağustos 2012 Cumartesi

Kırmızı Gönlüm Sende....

Merhaba , 
Bu yazım biraz zorluklar içinde yazılıyor.
Çünkü ilk defa takma tırnak taktım.
Ne zor şeymiş bu takma tırnak.
Görüntüsüne sözüm yok ama tuşlara basarken bile çok zorlanıyorum.
Ve ben bu tırnakların bir kısmını kestim.
Kendi tırnağın gibisi yokmuş.
Ama yinede görüntüsü müthiş duruyor.
Tırnaklarımda tam kırılacak zamanı buldu bayram öncesi .
Bende takma tırnaklara başvurdum mecburen durum böyle olunca.
Kırmızı ojeyide pek bir severim.
Annem hep tırnaklarıma kırmızı ojenin çok yakıştığını söyler.
Bugünde sade bir kırmızı oje sürdüm yarına hazırlık.
Malum yarın bayram ve çok işimiz olacak.
Bakalım siz neler düşüneceksin kırmızı ojeler hakkında...
Hepinize iyi bayramlar...


Hello,
This notation is written in some difficulties.
Because the first time I wore artificial nails.
What a hard thing these artificial nails
I have nothing but I have a hard time even when pressing keys on the image.
And I cut off a portion of the nails.
If there's nothing like your own nails.
But it still looks awesome view.
Found full-time to be broken fingernails before Eid.
Necessarily the case when I applied to nails for installation.
I love Red ojeyide much.
My mom always says it looks Hydrating my nails red.
I drove a red nail polish is simply preparation for tomorrow today.
You know tomorrow will be a lot of work and holidays.
Let's see what you think about red nail polish
GoodBye...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder