20 Ağustos 2012 Pazartesi

Dönüştür Vol1



Bir önceki postumda kırmızı ojeleri mi göstermiştim biraz çabuk sıkılıyorum sanırım.
Bir ojeyi bir kaç gün kullanamıyorum keşke kullanabilseydim.
Ahhh!!! Bunu ne kadar çok isterdim bilemezsiniz.
Ama elimde değil!
Her gün farklı oje istiyorum.
Bu yüzden tırnaklarım çok çabuk kırılıyor.
Ojeyi sür , Geri sil.
Sür , Sil... Sür , Sil.. İşte böyle devam ediyor.
Bende o yüzden bir ojeyi bir kaç gün kullanmanın yolunu buldum.
Nasıl mı ?
Bakın görün ;
Nasıl?
Beğendiniz mi?



I get tired a bit faster, I think I showed actually a red nail polish.
I wish a few days, I use a ojeyi used your.
Ahhh!!! I do not know how much I would love to.
But I can not help!
I want to polish every day is different.
So very quickly, breaking nails.
Ojeyi Drive, Back-cyl.
Drive, Delete ... Drive, Delete .. Here goes on.
So I found a way to use a nail polish for a few days.
How?
See, see;



                                   
                                                                         How?
                                                                        Like it?
                                   

                                                        Sonra görüşürüz Bye ,Bye
                                                       See you later Bye,Bye






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder